2018年4月3日星期二

老天爺永遠都係沉默無言

不要抱怨, 莫要埋怨, 切莫煩厭, 唔好討厭, 活在當下, 珍惜眼前!

老天爺永遠都係沉默無言。

Image may contain: 1 person, text











老子《道德經》:
人法地、地法天、天法道、道法自然。 就是要求人與天地宇宙間的和諧共存。

中華大地前人相信,一個人做好事和做壞事,能夠和天(大自然的神秘力量)相對應,也就是好人會有好運,而壞人會有惡報, 這是古老中國人一種敬天順天畏天及與天地人相處,做人做事的態度

本月五日, 清明。

清明轉眼又到, 幾許"孝子賢孫"山長水遠去掃墳, 可是, 其中多少在他們雙親在世時真正對父母關心? 如今祭奠是不有多心, 求財求利稟雙親?

清明祭品陳繽紛,
生前曾否敬雙親?
虛情假意為何物,
祈福求財是真心。


父母在時好陌生,
唔瞅唔啋當路人,
死後忽然變孝順, 
落花流水唱行雲。

樹欲靜而風不息, 如今悔意枉呻吟, 眾友如雙親還在, 确要珍惜眼前人。


5 則留言:

Liu 說...

又咁大感觸 ? 有空多看看有關大自然的電視紀錄片罷...也許那是一面鏡子.

Liu 說...

有沒有留意到, 上面這些話都是失敗人說的...失敗人說給失敗人聽的.成功, 富有的, 根本不會理會有沒有上天有沒有神, 有沒有真有沒有公平. 他們只有自己的思考能力自己的信念自己的理想.

Liu 說...

今早去超市買了一支加國老威, 說是5年老的, 但沒牌子. 在超市都要14.5歐元(70cl), 跟[尊尼走佬]只差1蚊. 蘇格蘭佬的紅牌都係賣16左右. 再整包200g賣2.2歐兀的開心果, 可以過一個下午了...死便埋我.拋落海都可以 , 起碼回報班海魚.

四零後 說...

royal crown ? 法國佬海關冇可能俾無牌子入到口噃?
講起老威, 生平冇乜認真研究, 亦沒有試過多少種品牌, 來來去去都係坊間個幾隻, 不過, 最印象是七八年在大英跟行街師父係中部小鎮間銷士時, 去到一小鎮, 師父介紹我飲隻"土砲", 真係冇得頂, 入口香、醇、滑, 個的係當地人自釀自賣俾鄉親的,至今印象還深!
仲有, 係小城小鎮之間,食午飯, 原來係土砲啤酒同隻叫做、Ploughman" 嘅三文治(麫包加芝士,酸蕎頭), 咁就一餐, 攞命!
可唔可以郵寄酒呢?如果可以, 郵寄枝俾你, 你查下,得的用電郵俾你可以收到貨的任何地址俾我。

Liu 說...

係法國佬買左人地的[威水] , 然後在本地入樽. 招紙上只寫住[Canadian whisky . 5 ans d'age. ]招紙仲畫咗洛磯山同埋一些杉樹, 仲有一塊紅當當楓葉. 味道比[紅牌]尊尼走佬淡好多, 又冇咁香. 差個一蚊, 下次買返[紅牌]. 一分錢一分貨, 做band 7 只能做一次.