2018年3月15日星期四

"所謂"學者, 唔出聲冇人話你啞!

香港的"所謂"學者, 唔出聲冇人話你啞!唔識唔去了解唔去問下, 一有"妓者"問到就思忽毛都鬆埋, 亂吹亂噴, 對前綫工作人員公平嗎?對明知有危險都勇往向前處理"高危"事件, 還要受了傷, 不止並未受到慰問, 還要受這些"不食人間煙火"匿埋係辦公室的"學者"肆無忌憚糟質, 今時今日的香港是"人間何世"!

"某二綫大學學者(鶴者)(未知完全真相)對妓者噴口水曰:

"表現差強人意 引起憂慮
不過,某二綫大學專業及乜乜教育學院講師乜萎強認為,無受過訓練的一般人竟可搶走警員佩槍,令市民驚訝,質疑會否有人低估事件嚴重性,抑或是訓練及經驗不足,認為事件已敲響警鐘,直言:「連保護自己支槍嘅能力都無,點樣保護到市民?」又指大部分市民都支持警務工作,但如表現差強人意未符市民預期的服務水平,就會令市民憂慮。"


香江之亂, 一亂在妓者, 二亂在社工, 三亂在鶴者, 四亂在狀棍!
閱新聞, 三名在制服燥狂者遇搶槍並受傷而竟無市民同情並遭妓者、鶴者、正棍侮蔑及侮辱, 老鬼"狂燥病"又發作!!!



 老安按: 全世界到今為止, 沒有可能有完全沒有機會被人搶槍的槍袋!
除非該槍袋完全唔可以開啟。

港英時的槍袋夠晒密實,又有槍縄又乜又物,要攞槍出嚟,煩過阿煩, 一樣會被搶,有心裝冇心人, 係緊張跟"犯人"肉博時,乜都會發生, 呢的事後孔明, 不食人間煙火的白痴叫佢地去試下做啦!
香港, 不單止香港, 近二三十年產生太多呢的讀咗幾年書就思思忽忽左噴又吹,另外妓者水平越來越妓!也是社會不和諧主因!!!

8 則留言:

uncle ricky 說...

學者也有很多種、其中一種只不過是沽名釣譽之流、相信閣下所講的那位學者就是這類人了!

四零後 說...

"香港的"所謂"學者"……域哥, 兄弟所指就是你所講果的, 有的係自己專業幾十年,都係乜乜講師, 學術上毫無建樹, 不過好受"妓者"歡迎, 疴乜唔出,乜新聞,乜問題都搵佢地吹、噴, 真係好鬼作嘔, 例如訟師系嘅張不明, 乜乜係嘅肥仔强, 佢地講嘅嘢都係似是而非, 或者作大事件,吹漲!
域哥,其實好想係你博同你傾下偈,撐下你, 不過…果位你粉絲觀音頭黃絲帶纒住你不放,兄弟我費事惹惡咒上身,所以只能遠觀你部落,唔敢挺你咯!

秋葉 說...

安兄好! 今天見兄大駕光臨,另欄回應之後,不慎按錯選擇題,全部不能回覆。
今試在這裡留言,看看能否回覆。謝謝!

秋葉 說...

個人網誌已可以正常回覆,沒問題了。謝謝貴地盤的協助。

秋葉 說...

但是在 G+上暫時未能回應。抱歉!

四零後 說...

G台, 無奈!

秋葉 說...

剛才又可以正常運作了。呵呵!

四零後 說...

生活趣味之一!