2017年6月30日星期五

2017年7月1日, 加拿大150周年國慶。

七月一日,加拿大國慶, 今年是立國一百五十周年, 住係果度,食係果度,梗係想佢國運興隆,順順通暢!
係咁意都要拍下手掌! 噢! 加拿大!!! Happy Birthday to Canada!!!


加拿大,一個奇怪的地方,很難評價她, 不是桃源, 也不是天堂, 很多時政策令人失望, 有些時被她的政客氣的瘋狂, 上帝郤對她寵愛, 地下海上都充滿寶藏, 萬物生長茁壯, 風景如畫, 山青水緑到處花香……。啊呀,可是,可是, 搵食艱難,生意惡做,最近樓價瘋癲式飛漲!!!毒品橫行, 小偷猖狂, 有法不依, 執法人員無所作為,只懂飲咖啡同食香腸,當值期間,飲茶灌水買餸吞泡成為常為現象,投訴無門吹到你漲!政客糊塗又無理想,一味呃選票, 一選出後便變臉變樣!無一樣嘢係為人民著想, 打工稅重兼升級無望, 加咗人工轉眼已經入咗政府庫房,生意更難,唔止係一行……



現在的加拿大國旗

唔講咯, 窗外紅花正香, 雀仔一味係咁唱, 養老支票啱啱轉咗我賬, 雖然唔夠澳門福利咁鬼理想, 人到無求,淡薄生活,其他嘢唔好亂想, 比上不足, 比下有餘, 如今加拿大已成老鬼另一家鄉, 歸根念頭已經無得想, 明天加拿大國慶, 係咁意拍下手掌!
呢個世界係冇天堂, 唔好再幻想, 心靜平和, 世事莫理, 新聞唔睇得閒上下網, 最緊要養生, 如今首要是健康!

1968年加拿大紋章

1907年加拿大紋章


以前的加拿大國旗, 大英痕跡明顯。

1921年加拿大紋章

5 則留言:

Liu 說...

[Happy Birthday to Canada!!!]...happy birthday to the 150 e anniversaire of independence of the Great Canada ! Happy birthday....

Liu 說...

J'ai reve d'y installe...Est-ce que mon reve peut realiser un jour ...Mr le 1er Ministre? J'aime le Cananda de tout mon coeur....

Liu 說...

Vive le Canada !!!Vive le Quebec libre...

Liu 說...

Vive le Quebec libre.

四零後 說...

Quebec 已經非常非常非常自由啦,聯邦政府已經非常非常非常非常買佢地怕!福利好過其他任何省份,我唔去皆因學唔識法文咋!我識法文,一早過咗去Quebec!!