2014年1月1日星期三

對某過世領袖最大嘅侮辱,最大嘅塗污,最大嘅鞭撻,莫過於此!!!大秦人真係荒唐、荒謬透頂!!!


如今,,,,大秦之地,竟然有此荒唐之事,而且有蔓延之勢,對一個提出反舊社會,反階級迫害,反舊文化,反儒家,反迷信,要破四舊,立四新嘅"革命"偉人"攪出這又"封建",又"迷信",又"神怪"嘅嘢,絕對係對佢"最大嘅侮辱","最大嘅醜化"!
亦都係對六十年代"無辜"被抄家,被消失生命的人最大的諷刺!亦係對千千萬萬為要建立"新中國(不是現政權,不是乜黨,而是真正新的中華)而犧牲性命嘅先烈嘅不敬同嘲弄!
炎黃子孫嘅"小農"DNA何時才能消除,消滅?只有中華人嘅血裡面嘅"小農"基因澈底消失之後,中華民族嘅崛起才有機會!
而家大秦社會呢種行為,相信"神像"中人在天也會憤怒、憤慨、憤恨!
所以呢幾年,咁多天災!(本人也受小農DNA影響咯,都係迷信!)

3 則留言:

Liu 說...
此留言已被作者移除。
Liu 說...
此留言已被作者移除。
四零後 說...

哈哈,巴打唔好咁見外,老安一句就係咯,(不好意思,還未清楚巴打係廣東人與否,說粵語否,細佬行文不知用廣東文抑或白話文也,暫且用廣東話,如果巴打是外省老哥,請告之,馬上用番文言文!)!
至於冷面,誤會吧?有時心情低落,凡事都吊兒郎當,懇請見諒!
身為中華人,尤其細佬果代,好無奈,由小學到中學,老師都是抗日戰爭過來,雖說中一未完己輟學,後來的上司也是抗日過來的,很多時,灌輸抗日的苦難,同前政權的極度腐敗,係歷史書上亦對中華民族的過去也有"一定"程度認識,對國家民族點點滴滴積累不少"感情",而成長時期,四十,五十,六十年代英政府對香港的統治其實跟其他殖民地無兩樣,都係欺欺負負,中華香江人其實跟阿三差不多,比阿三還要差,那個年代,貧富懸殊甚於今日,七十年代曾被派往英倫受訓,種族歧視滋味真是不好過,就至八十年代曾訪美,一樣有被歧視滋味,故此對"國家"有所祈望,而六十年代曾經被"迷惑"於現政權,皆因該位"神"紙上所言,的而且确是"國家"應走之路,可惜事實是"講的一套,做的是另外一套",依然如"資治通鑑"所記之無異,,,,炎黃苦難一如以前,
如今,矮人接手後,又是走錯路,以至腐敗滿天下,人性淪忘,雖當而不貴且下賤!唯有望天長嘆也!
至於為何流徙"瘋孽",原因甚多,不過避秦絕不是主因!
經過二十餘年"瘋孽"生活,體驗到原來世上無桃源,天下烏鴉同樣黑,又是無奈!
紙短情長,暫停於此,,,,謹祝Liu新年進步,平安喜樂也!