2022年2月8日星期二

學養, 學識, 專業不對位置, 管理全無宗旨, 遇事無終無始, 做事無頭無尾毫無所持, 無德無能無知無智再加無恥!!!

香港疫情失控, 人禍也!!!

天作孽,猶可恕,自作孽不可活! 糠稈!!!某些"糠稈淫"的作孽!!!

哀求下呢位"神人",
唔好再害夠"港民",
濫芋充數絕無能,
禍害維港正衰神!!!

自己知自己事, 閣下學養, 學識, 專業不對位置, 管理全無宗旨, 遇事無終無始, 做事無頭無尾毫無所持, 無德無能無知無智再加無恥!!!

走吧, 自己走吧!




麼登“糠稈”慈禧,十大宗罪

一、只講政策,不實行動;
二、亂搞授權,忽視監督;
三、目標模糊,重點不明;
四、好高鶩遠,離地脫群;
五、剛愎自用,獨斷專行;
六、主觀狂妄,用人不當;
七、角色錯位,越俎代庖;
八、只懂蠻幹,輕視意見;
九、急功近利,無知無明;
十、奬罰不公,領導乏力。








今之"糠稈講苦", 特獸蠻庸, 官僚無恥, 專家無聊!!!

今之AO,

A=ah,唔關我事!

O=oh,衰咗呀!阿乜,阿乜,諗下辦法寫好個報告!

今之EO

E=E(咦)!衰咗呀, 哦!上面叫咁做咋,我冇權㗎,問阿大sir 啦!

O=O(哦)!一早知撞板, 唔好問我, 我照做咋, 啊r呀! 風頭火勢, 馬上攞假!!!

今之CO

C

=C(思前想後), 乜都要上面出"盲毛(白紙黑字memo),先篼住籮柚, 不做不錯,少做少錯,被迫要做把公事慢慢磨!



O=OT 唔使諗, 噢咀總係的上大人, Old Dog 一名, 人工同上大人差天差地,懊惱萬分, 求其應付, 日過日神, Or……打呵欠…日子真無夠癮!!!

1 則留言:

秋葉 說...

這張照片好懷舊,值得收藏。
港府的高級公務員,有貪污的,也有很清廉,很為市民著想的,我曾經受惠,不敢一竹竿打死一船人。
不過,我說的是多年前的情況,現今年青人的世界,我就不敢說~還有有多少是不跟風賣國的 ?