2020年5月14日星期四

香港今日的港情!各位, 我係今屆天子門生"講大"不業生, 我嚟"宴他唯妖"……

香港今日的港情!

各位, 我係今屆天子門生"講大"不業生, 我嚟"宴他唯妖", 你地公司………。

未提供相片說明。

藍白紅商家佬的呻吟:
我已經同HR講明如果以後有大學生interview , 呢幾年畢業個啲全部唔洗嚟,以後都會咁做,完全唔會考慮呢兩年的大學生。

我身邊幾個自己開公司嘅老闆都係一樣咁做。

因為真係太恐怖,唔敢請,本身呢幾年畢業個啲工作能力已經低,一陣你又暴動又罷工又去和你乜和你物,lunch又去唱歌,工作表現有問題我炒你又話我哋政治迫害你,你罷工失踨HR搵你一陣又話公司白色恐怖你,我怕撚咗呢班青山少年,情願貴啲請返年紀大少少嘅比較理性。

我係暴動初期已經炒咗兩個,明顯晚晚去發夢,咁當然放咗工你有自由做乜,呢啲我唔干涉,不過你日日返到公司個死款7日無瞓咁,嘢又做得差,我又唔知你會唔會帶汽油彈返工放工走去掟死人,炒咗先費事之後煩。

公司有黃絲甚至暴徒,一定有手尾跟,你只要有一個動作唔合班港童心意,佢一定話你迫害佢,之後又起底又咩老豆搵仔吹雞搞公司,一定屈你係藍之後一拍兩散,我朋友公司中過招煩咗一排。

你又要返工又想升職加人工但係你又要香港攬炒大三罷,我唔知你想點,我自問冇本事請,你哋去龍門見工做樓面廚房啦,文職似乎唔係你強項,你留返啲力去掟磚私了放火拆港鐵啦,可能運動下對身體仲好,office有冷氣怕你感冒,OT有錢/食飯我包又及唔上你哋啲暴動基金咁多可以係暴動區有飯有水有壽司pizza飯卷任攞仲有義務司機車你去暴動,我最多都係俾你坐的士,福利一定冇做暴徒咁好,我冇用,sorry!

總之建議各位老闆/請人話得事個啲請人考慮清楚唔好請呢幾年畢業生,實中招。

利申:中型公司,自己生意,中港兩邊。

附:黄黑毒青年們的答覆!
刁!你唔請,大夠把人請!簫公子,黃臺之瓜,萍果,明報,信報,大妓院,新唐人,RFA,VOA, 王維基,李澤鍇,傷港電台,律政署,仲有成班靠法援處放水的大訟棍的辧事所,黄色經濟圈,幾夠多公司、企業爭能住請!刁,你叫我打你地班無光復偉理想的黑商黑企打工!你地食蕉啦!我超!