2022年2月8日星期二

當官離地平生恥, 視民如草夠黑心!

白痴治港, 市民遭殃, 新出招數, 樣樣荒唐!!!

成班九官, 離地妄想!!!

香港九龍新界, 幾多屋村, 大樓都是要經過商塲, 咁問你林鄭, 點返屋企???

家有三代, 咁點樣去避忌!!!

飛髮從未出過事, 而且肯定大家都企理, 未有疫情, 防病防箘, 從來安全, 林鄭有冇腦有冇地氣, 一招戇鳩, 千萬人失去飯碗, 政府點處理, 一萬文食得幾多小時!!!

仲有, 仲有, 都開唔到聲鬧啦!!!

林鄭,早抖啦!!! 仲有, 死撑林鄭果的, 係唔係要XXXYYYZZZ!!!!

香港家門不幸, 出過咁嘅災星, 一鑊引犯條例, 不搞清現實, 一聲我好打得, 咁就衰幾年攬炒素球, 一聲好打得, 我地唔學人地, 思忽!!!叫條九等護士長做指揮, 連口罩都戴錯, 死唔死, 港台混醬冇王管, 果條負責嘅憂籐嘩依然坐係度個個月收幾十萬, 反之跟你政府指引, 做工關親民的照足手冊去"飲"就俾你做遮羞布,炒咗魷魚, 林鄭, 你真係馬上,即刻,飛過去你祖家英倫去睇去馬仲儀醫生, 睇下妳個腦除咗生草, 仲有乜嘢生呢!!!!

獅子山不幸, 出咗淋淨隻鵝!!!!刁,刁,刁官爛僚!!! 顯示較少內


林鄭荒唐離地, 新政策即是叫大部份香港人冇得出入!!!!包括你一家!!!!香港屋村大都 經過商塲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!成班真正九官, 第九流的官!!!!



13 則留言:

過客 說...

深有同感。除了爆粗外,真的很無奈!

wei-wei 說...

安弟, 你裝聾作盲好嗎? 何必激氣. 會傷自己氣!

四零後 說...

Wei 姐, 我兩個孫係香港, 日夜担心, 睇到咁, 忍無可忍!!!

當年, 港英時期, 雖說香江無民主, 無人權, 但是, 行政官, 政務官質素真係比今天高幾十班!!!

當年, 老安做"跟班"挽公事包跟衫尾, 但親見高官做人做事, 思維, 禮儀, 今天已絕!!!

林鄭, 陳乜始, 真係唔好做啦, 害人害己!!!

又係, 想當年, 係醫院果的護士長, 真係利害精明,,,今之護士長陳乜始, 爛泥一撻!!!

唉, 都係聽你的, 乜港聞都不看!!!冇眼睇!!!今年大孫高中文憑試, 班九官咁搞法,佢點呢???

wei-wei 說...

安弟為何不勸孫兒學好英文來美加讀大學? 10多年前我在多倫多新識了一位年青的大學講師, 他坦誠相告:「我中五在H.K.會考肥佬, 所以到加拿大滿地可升學, 順利完成博士學歷, H.K. 的填鴨式教育累死學生, 使學生失去思考能力.....」。

四零後 說...

老安大仔當年在加經驗,對加拿大極度反感,誓不再踏足加拿大半步, 他的另一半曾是空姐, 對美國及美國人的印象極為惡劣,極為討厭, 極度反感,絕對不會選擇美加!!!
老安七十年代後期已有人"請"我到鳯凰城工作, 因在港有新機遇, 不去, 80年代中有死黨叫我到南三藩市工作, 拒之多次, 最後他"監硬"出一切費用, "迫"我過去, 逗留一個月, 老安"敏感", 完全不能接受老美的環境, 走頭, 九十年代移民加拿大, 美國幾個死黨又說我南下, 請埋律師, 我跟老伴及細仔去了幾次, 始終不喜美國的文化, 拒絕, 老友叫我留低細仔, 他她們供細仔讀書兼照顧, 細仔在美遊了幾次, 又是, 完全不喜美國! 我家對老美無緣無份!!!




四零後 說...

老安未輟學前的同學, 有幾個也在美國發展而且變成了恨中黨,恨港黨!人各有選擇!!!

大孫女今年入大學, 老安把加拿大所有大學資料給她, 她細看之後, 跟爺爺說, 無一間合適, 她選的本科, 照大學排名, 加拿大都不入流, 比香港科大差幾條街位, 無謂了, 她已報英國及香港的了!!!她也來過加拿大, 又是不喜, 太落後了, 哈哈!!!

細孫女也來過, 一樣不喜, 她心意是去德國, 她中一起已經學習德文, 已經能講能寫!!!

我家對美國無緣份!!!

四零後 說...

"我中五在H.K.會考肥佬, 所以到加拿大滿地可升學, 順利完成博士學歷, H.K. 的填鴨式教育累死學生, 使學生失去思考能力....."
老安絶對不同意他的偏見, 可能他選錯學校吧, 我兩孫女的學校絕對不是他所形容的, 是多樣化, 是活潑開放, 多種活動, 多種社會義工體驗, 多種樂器, 思想比她們的爺爺更開放包容!!!

所以, 各人有各人的遭遇, 體驗! 千萬不要以偏槪全, 瞎子摸象!!!

過客 說...

插嘴幾句,請勿介意。
為何恨中、恨港?既然充滿怨恨,那麼請遠離中國、香港!(道不同不相為謀)

香港科大很好,世界的排名不差。假如是我,也會選科大。

四零後 說...

科大點只排名不差, 有些本科是前列的!
恨中、恨港?既然充滿怨恨,那麼請遠離中國、香港!(道不同不相為謀),說的極對,看見香港的傳媒人, 真係唔明㗎, 好似TVB果位陳乜乜,叫差人為XX,走啦!!!全世界尤其英加澳美都需要"移民",不喜歡, 走啦!!!

不過走咗, 唔好怨咯!!!老安唔敢怨, 係自己揀的, 無後悔藥, 最失策係無在港保留蝸牛殼,無得回頭。

wei-wei 說...

我知香港的大學是後起之秀, 我亦有老表的兒女是香港科技大學畢業生, 因我不知安弟的孫女是高材生, 所以才提議她出國升學。

四零後 說...

她也是想出國,不過她甚挑剔而已,不過事實是,加拿大大學水平除了一些大學的某些學科,真的是水平不高, 幾個有地位的大學水平審核組織的排名不是"水份"的!!!
老安並不踐踏加國大學,而且幾個同學都是加國大學教授,以事論事,子孫,他她們有他她們的選擇及路!
大細孫來加探我時都帶她們本省逐間大學參觀過, 好多人吹UBC, 但實際北UBC反而不錯, 不過沒有她想唸的科而已!
她老豆是港大本科及碩士, 但這幾年, 大學淪為黃屍港毒基地,她老豆都不讓她入港大。

過客 說...

加國的大學水平,我不清楚,不予評論。美國的頂尖大學,因吸納全世界的精英,水平不會太差。曾有留學專家俾意見,如只想混個大學學位,可去美國的一般大學讀本科,之後去英國讀研究生,這樣唸書較輕鬆。如為學問而求學,可去英國讀本科,之後去美國做研究,但這樣會讀得較辛苦。其實,可考慮另一條路,回國內的重點大學。(個人愚見)

四零後 說...

你說的對,老美的私立大學因為金主極多,可以吸納最優教職員, 奬學金又多, 是本科的最佳選擇, 公立的就難說了, 良莠不齊, 不過, 美國今天的環境, 仇華, 恨中, 打中氣氛極為嚴重, 一不小心, FBI,CIA, 國土安全纒身咁就一世人, 唔好搞咯!!! 而且罪案嚴峻, 色情變態天天見於新聞, 不去為佳,

她選的科目, 老安老同學多人都是加國大學教授, 全部同意, 加拿大追不上其他, 不是老安"黑"的,反之香港之科大及大英帝國的較優, 又不過, PRC的上海某大學最勁,該大學是民國政府德國佬建立的,,,可是, 大仔黃黃地, 當然不會俾個女去!

美國佬走到今日, 係小布殊一手搞出來, 到奧巴馬,更是妖魔!!! 侵侵更KT, 老嘢更PK, 國運也!!!坦白講, 幾十年前,老安都發美國夢的!!! 今天, 有腦的人都知怎看老美!!!除了既得利益者之外!!!