2020年5月4日星期一

究竟,香港有乜唔自由?咁樣攬炒對各方面有乜好處…?

疫病還未過去,香港經濟一潭死水,冇遊客,冇投資,冇工業,連服務業都冇埋,一個小小的假期,都唔放過,係都係商塲攪事,無論如何連一的生意機會都唔俾香港人有,咁! 你班黃絲港毒究竟想點,班後生仔嘅父母又唔知想點,我總唔信父母完全冇勸阻兒女的任何能力,除非佢地一樣咁盲塞低智!

完全想唔通,呢班陳李楊陳郭郭等人究竟想點!!!

(轉貼)前高級警司陳欣健給 (黃絲) 香港人一席話:究竟,香港有乜唔自由?

香港有15年免費教育!
讀大學可向政府借錢!
政府仲要資助幾萬蚊比啲大學生!
大時大節可以俾你哋集會遊行!
一本特區護照,可以比你自由出入境世界各地!
無國界選擇宗教信仰!
自由港,全球稅收最低之一,有豐富物資入口!

呢班後生,點解仲要話自己生於亂世?
6月之前,香港仍是歌舞昇平嘅地方。6月之後,我仲以為自己住喺敘利亞...

97回歸後承諾香港會50年不變!依家變咗喇咩?咁你哋喺度嘈乜嘢?
一開始暴亂目的係反送中,唔緊要,我唔撐你啫,但我都唔會反感你!
但後期演變成逢星期六、日,喺18區遊行完之後,四處破壞,到處縱火。請問我係咪仲要90度鞠躬多謝你地?

去到而家呢一刻,你哋已經唔係逢星期六、日,而係每日都出嚟玩,我想問吓香港係咪屬於你一個?唔該你聽清楚,香港係屬於大家!

你地鬧啲警察係黑警,我想請問你有冇試過食食吓飯比警察打?你有冇試過行行吓街,有班警察會無啦啦行過黎打你?你有冇試過見到街上面有個煙頭,你諗住將佢執落垃圾桶,啲警察會衝埋你打到你頭破血流?

香港有72個行業,每一個行業都一定有枯枝!我話嘅!醫生冇垃圾咩?律師冇垃圾咩?飛機師冇垃圾咩?工程師冇垃圾咩?教書冇垃圾咩?你行出嚟話俾我聽,邊一個行業冇垃圾!

你哋因為有少數嘅警察處理得唔好,就將所有暴力事件美化及合法化,我想問你哋係咪有問題?就算你冇下一代,你諗住玩死香港唔關你事,你記住呀呢個世界有報應㗎!報應唔一定係喺自己身上面,請閣下好自為之!

如果2047我都仲未死,我好想見到你地呢一班人為2019年嘅夏天,對自己嘅家-香港,所做過既事而罪有應得!

仲有,我一直以為我最驚嘅係邪教及瓦爾蓋達組織,到咗今日,我先知道我最驚嘅,原來就係果啲日日喺度五大訴求,拜祭冇身份既亡靈,把一個被黑暴射盲一隻眼既女傷者人間蒸發后,用来寃枉被警察,全面毀滅香港人既生計,破壞大家擁有既公用設施,四圍高唱嗰隻令人毛骨悚然既歌,係,就係嗰班“香港人!”

未提供相片說明。

6 則留言:

秋葉 說...

陳欣健曾經是中國周報社和中大學生聯合舉辦國語班的大師兄,也是寶生銀行械劫案的指揮官。
大師兄終於開腔指責黑暴份子的罪行,真是說得好!

四零後 說...

遲咗的咯!

秋葉 說...

去年黑暴份子一直瘋狂襲撃異見者,嚇怕了很多人 ! 敢於說出反抗聲音的人不多見。
安兄也曾經勸我收聲,說會被人起底。 其實我主要是說給我的昔日好友拍檔知悉我的立場,她們都是深黃的支持者,甚至飛回來投票給黃色反對派。根本不用起底,一早彼此都知道底細。

四零後 說...

真不明白, 好多, 是好多, 跟我同代的, 都是殖民地政府時期生活過的, 到一大把年紀仲要同佢地一齊癲, 我講過,好多係食緊香港政府長糧, 有一兩個其他的"朋友"還是食綜援, 住公屋, 睇差不多唔使錢的政府醫生的都係一樣幾十歳去黃黑獨,真難明, 成日話共產黨, 成日話銅鑼灣書店! 無符!!!
幾十歲人連太子站都信, 投降!!!太子站的謠言根本冇可能有人會信, 可是,香港部份人就係咁無腦, 一個人從出生, 小孩,小童, 幼稚園,小學, 中學, 甚至大專, 姨媽姑姐, 叔伯兄弟, 同學同事,點都過百, 如果唔見咗,點會冇人出聲, 就算真係黑政府要噤聲, 都咁唔到咁多, 火葬塲一樣, 幾多職員, 而且二十幾年來,生果報最叻係廣報綫眼, 連紀律部隊都充斥, 消防局裡面養條金魚都可以爆料, 差館裡面的琑碎小事都會被吹被噴, 咁, 點會扲得到, 的人有冇腦!只能歎一息無奈!

秋葉 說...

有好多人是不信任中共的。或者在大陸、在左報工作時不獲重視,於是仇共,唯恐天下不亂 !
他們看不到大陸好的一面,就算見到都唔信;就算見到花旗疫症大崩潰,死得人多,都不識死,係都要話美國好。
我沒有受過大陸甚麼好處,但我是有眼見的,他們近四十年來如何努力發憤,把人民帶上安定繁榮之路。

秋葉 說...

更正:“努力發奮”,不是~憤。一時分神,就會打錯別字。